PDA

View Full Version : Yes folks we have a new Mod



FlaGator
10-31-2009, 05:50 PM
There's a new sheriff in town so every one give a warm CU welcome to our newest moderator




Lurkalot

http://i16.photobucket.com/albums/b26/flagator/BekaCow.jpg

No this is not lurky, this is Beka the Cow and Beka wanted to say congrats too!

Now be careful cause Lurkalot isn't going to take crap from you like the rest of us do.:D

Bubba Dawg
10-31-2009, 05:52 PM
Hoorah for Lurkie!!!!

w00tage!!!!

djones520
10-31-2009, 05:58 PM
Poo. :( Well, atleast Policon didn't get it. :D

Rockntractor
10-31-2009, 06:07 PM
Congrats Lurky! Now give Poli hell!:D
http://i686.photobucket.com/albums/vv230/upyourstruly/killer_peace_animated_avatar_100x10.gif?t=12570302 87

SaintLouieWoman
10-31-2009, 06:07 PM
Congrats, Lurky!

Crapouillot
10-31-2009, 06:10 PM
Well done my beautiful Lurkie.

My loofah is at your service, ma cherie.....

Sonnabend
10-31-2009, 06:27 PM
In honour of our new mod

http://www.youtube.com/watch?v=XP7q2o1Z0w8

Rockntractor
10-31-2009, 06:31 PM
Sonna it just says senior member under your name. Shouldn't you be a Power Cuer or Power Roo.

SarasotaRepub
10-31-2009, 06:33 PM
I'm in a generous mood tonight...you have another new OverLord
to deal with.

djones520.

:D

hampshirebrit
10-31-2009, 06:33 PM
http://i16.photobucket.com/albums/b26/flagator/BekaCow.jpg

Now, I know that FlaGator has piqued some of you folks interest, but Lurks is much better looking even than this fine bovine, and way more able to make the right kind of moderating decisions, so BEHAVE. :D Fear Teh Lurx, and you will be happy. :D

FlaGator
10-31-2009, 06:39 PM
Congratulations Djones! Now take it easy on Poli and Lars. Remember revenge is a dish best eaten cold. :D

PoliCon
10-31-2009, 06:39 PM
Poo. :( Well, atleast Policon didn't get it. :D


Congrats Lurky! Now give Poli hell!:D
http://i686.photobucket.com/albums/vv230/upyourstruly/killer_peace_animated_avatar_100x10.gif?t=12570302 87

You act like I am some kind of evil poster. . . . .

djones520
10-31-2009, 06:40 PM
Congratulations Djones! Now take it easy on Poli and Lars. Remember revenge is a dish best eaten cold. :D

I'll try to stick to your wise words of wisdom. :D

hampshirebrit
10-31-2009, 06:42 PM
I'm in a generous mood tonight...you have another new OverLord
to deal with.

djones520.

:D

Wow!!!

DJ, you just turned green, dude.

Gratuliere. :D

bijou
10-31-2009, 06:48 PM
Well done lurky! :D

PoliCon
10-31-2009, 06:51 PM
Exuse me - I want it noted here and now that I have not once had to have disciplinary action taken against me on this forum. I only misbehave when I am faced with self righeous fundamentalist idiots.

Crapouillot
10-31-2009, 06:55 PM
Exuse me - I want it noted here and now that I have not once had to have disciplinary action taken against me on this forum. I only misbehave when I am faced with self righeous fundamentalist idiots.

That is because of the Affirmative Action Program to assist Supid People. :p

patriot45
10-31-2009, 06:56 PM
Exuse me - I want it noted here and now that I have not once had to have disciplinary action taken against me on this forum. I only misbehave when I am faced with self righeous fundamentalist idiots.

That seemed like a little tantrum there! :cool:

patriot45
10-31-2009, 06:57 PM
That is because of the Affirmative Action Program to assist Supid People. :p

Ha, even I haven't called poli "Supid"! Is that french? :D

Crapouillot
10-31-2009, 07:06 PM
Ha, even I haven't called poli "Supid"! Is that french? :D

I was trying to combine several concepts: naivete, dullness, oddity of thought, and obnoxiousness. Pardon, my English is not so good, how you say the sphincter of the rear-end but not so good as that?

The word should also be insulting to his football team.

Not real football, of course, but NFL.

I apologize. My English no so good. :o

PoliCon
10-31-2009, 07:14 PM
That is because of the Affirmative Action Program to assist Supid People. :p

True - Fundies tend to be stupid people.

PoliCon
10-31-2009, 07:15 PM
That seemed like a little tantrum there! :cool:

Well it's insulting. :p

RobJohnson
10-31-2009, 07:27 PM
w00t!

Rockntractor
10-31-2009, 07:31 PM
You act like I am some kind of evil poster. . . . .

I'm sorry!:) Here's a cookie.
http://i686.photobucket.com/albums/vv230/upyourstruly/826309Chocolate-Chip-Cookie-on-Whit.jpg?t=1257035906

Jumpy
10-31-2009, 07:32 PM
Congrats!!

FlaGator
10-31-2009, 07:39 PM
True - Fundies tend to be stupid people.

I've noticed that you've spend more time insulting fundamentalists and absolutely 0 time congratulating djones and lurky on a thread about congratuating the new mods.

PoliCon
10-31-2009, 07:43 PM
I've noticed that you've spend more time insulting fundamentalists and absolutely 0 time congratulating djones and lurky on a thread about congratuating the new mods.

Meh. Congratulating them on having to clean up the shit left here by trolls and spammers is kind idiotic if you ask me.

Congrats Lurky. You get to be on shit patrol.

Rockntractor
10-31-2009, 07:45 PM
Congrats Jones! I love your soda.
http://i686.photobucket.com/albums/vv230/upyourstruly/jonesmultibottle.jpg?t=1257036268

Bubba Dawg
10-31-2009, 07:47 PM
Meh. Congratulating them on having to clean up the shit left here by trolls and spammers is kind idiotic if you ask me.

Congrats Lurky. You get to be on shit patrol.

They do important work, IMHO.

You add a lot to the discussion here.

A lot of people work behind the scenes to make this place possible.

I think it all matters. Again, IMHO. :)

Rockntractor
10-31-2009, 07:49 PM
I've noticed that you've spend more time insulting fundamentalists and absolutely 0 time congratulating djones and lurky on a thread about congratuating the new mods.

Poli could be an Honorary Shadow Moderator!

Sonnabend
10-31-2009, 07:49 PM
DJones and I dont see eye to eye on some things....but yeah, congrats.

Just dont go Linda numbers on us all....:D

SarasotaRepub
10-31-2009, 08:54 PM
Meh. Congratulating them on having to clean up the shit left here by trolls and spammers is kind idiotic if you ask me.

Congrats Lurky. You get to be on shit patrol.

What if I made you one too???

Rockntractor
10-31-2009, 08:56 PM
DJones and I dont see eye to eye on some things....but yeah, congrats.

Just dont go Linda numbers on us all....:D

That avatar and title is classic!:D

Rockntractor
10-31-2009, 08:57 PM
What if I made you one too???
He'll scrape my hide and make chitterlings out of me!:eek:

PoliCon
10-31-2009, 09:22 PM
What if I made you one too???

You can't scare me :p

SarasotaRepub
10-31-2009, 09:25 PM
You can't scare me :p

MUAAHAHAHAHAHA!!:D

PoliCon
10-31-2009, 10:14 PM
They do important work, IMHO.

You add a lot to the discussion here.

A lot of people work behind the scenes to make this place possible.

I think it all matters. Again, IMHO. :)

I'm not arguing that what they do doesn't matter - I'm just saying that it's a shitty job.

Rockntractor
10-31-2009, 10:15 PM
I'm not arguing that what they do doesn't matter - I'm just saying that it's a shitty job.
Come on Poli! How's about a hug.:D

PoliCon
10-31-2009, 10:16 PM
Come on Poli! How's about a hug.:D

Touch me and I'm making bacon.

SaintLouieWoman
10-31-2009, 10:33 PM
Congrats DJones. :D

Bubba Dawg
11-01-2009, 07:40 AM
I'm not arguing that what they do doesn't matter - I'm just saying that it's a shitty job.

I thought so. Good on ya, Noble Mon. :D:)

Bubba Dawg
11-01-2009, 07:41 AM
I just noticed I neglected to congratulate DJones...:o

Way to Go Jonesie. Good on ya. :)

djones520
11-01-2009, 10:14 AM
Thanks for all the well wishes everybody. I promise to give it atleast 3 weeks before I screw the job up. :D

PoliCon
11-01-2009, 10:22 AM
Thanks for all the well wishes everybody. I promise to give it atleast 3 weeks before I screw the job up. :D

OOOOOoooooo do we need a poll on how long it will take for you to screw things up?? :D

lurkalot
11-01-2009, 12:26 PM
yes, its a shitty job..
but I'm a single mom with a puppy, a rabbit, a fish, a cat and a six year old...you think I ain't already an expert in cleaning up shit? :cool:

Bubba Dawg
11-01-2009, 01:25 PM
yes, its a shitty job..
but I'm a single mom with a puppy, a rabbit, a fish, a cat and a six year old...you think I ain't already an expert in cleaning up shit? :cool:

The rabbit is just little pellets. Stop exaggerating. :p:D

lurkalot
11-01-2009, 01:35 PM
The rabbit is just little pellets. Stop exaggerating. :p:D

you haven't seen this rabbit! Do some googling! Where did the nuclear fall out settle from the bomb testing outside of vegas? ..just sayin...:cool:

Phillygirl
11-01-2009, 02:00 PM
Congrats to the new mods.

ralph wiggum
11-01-2009, 02:20 PM
Congrats to the two newb mods! I remember back in the day when I was a newb too...such memories. :D

JB
11-01-2009, 04:43 PM
Great. Two more mods that are never around.

djones520
11-01-2009, 04:45 PM
Great. Two more mods that are never around.

Eh? I'm here almost everyday.*








* I will not be here everyday for the next three weeks due to vacation.

lurkalot
11-01-2009, 04:47 PM
Great. Two more mods that are never around.

HEY! I have a medical condition!:mad:

JB
11-01-2009, 04:50 PM
1) You both failed the "thick skin" test.
2) Both your excuses blow.

I wish you had banning capabilities, I would dare you to ban me right now.

djones520
11-01-2009, 04:52 PM
1) You both failed the "thick skin" test.
2) Both your excuses blow.

I wish you had banning capabilities, I would dare you to ban me right now.

Wouldn't be the first time I've been fired for using the banhammer. :D

JB
11-01-2009, 04:58 PM
Congrats, by the way. Even you lurkie. Jeez that pains me.

lurkalot
11-01-2009, 05:01 PM
Congrats, by the way. Even you lurkie. Jeez that pains me.

It means more..because it hurts :D

JB
11-01-2009, 05:05 PM
Yo SR, Buzz Clik and Eyelids would have been better choices.

I question your judgement.

lurkalot
11-01-2009, 05:09 PM
Yo SR, Buzz Clik and Eyelids would have been better choices.

I question your judgement.

Okay you are overdoing it now, I know I asked you to keep our wild irrational tumultous love affair a secret on the board, but geez..people are going to get suspicous now!:rolleyes:

RobJohnson
11-01-2009, 06:08 PM
Great. Two more mods that are never around.

Are you a mind reader? :D

SarasotaRepub
11-01-2009, 06:13 PM
Are you a mind reader? :D

OMG! Rob is alive! Too bad...:p:D

Bubba Dawg
11-01-2009, 06:22 PM
HEY! I have a medical condition!:mad:

Marlboro Butts is not a medical condition. :rolleyes:

lurkalot
11-01-2009, 06:28 PM
Marlboro Butts is not a medical condition. :rolleyes:

you wanna be the only one who died of nothin? :rolleyes:

Bubba Dawg
11-01-2009, 06:35 PM
you wanna be the only one who died of nothin? :rolleyes:

Well.....no. I have lots of choices. :p:D

lurkalot
11-01-2009, 06:37 PM
Well.....no. I have lots of choices. :p:D

breaking your neck over a pothole while wearing spandex and riding your ten speed isn't very...manly...
oh lets face it, I have more testosterone in my little finger....

Bubba Dawg
11-01-2009, 07:02 PM
breaking your neck over a pothole while wearing spandex and riding your ten speed isn't very...manly...
oh lets face it, I have more testosterone in my little finger....

Well....yours is an exceptional little finger. :p

expat-pattaya
11-01-2009, 07:49 PM
Congrats Lurk. What moment of temporary insanity persuaded you to do this job :D

lurkalot
11-01-2009, 08:15 PM
Congrats Lurk. What moment of temporary insanity persuaded you to do this job :D

I was between relationships at the moment, had a few hours to kill, got reckless...:cool:

PoliCon
11-01-2009, 08:38 PM
Great. Two more mods that are never around.

How would you know? You're never here either :p

patriot45
11-01-2009, 08:59 PM
How would you know? You're never here either :p

You hit it on the head! When the Yanks win and he has to use an Avatar of my choice for 4 weeks, he will disappear for ....... 4 weeks! :D

Oh yeah, congrats to the new mods! :D

Lanie
11-10-2009, 01:46 PM
Congrats Lurkalot and djones. I thought djones was already a mod here. My bad.

RobJohnson
11-12-2009, 01:31 AM
Congrats Lurkalot and djones. I thought djones was already a mod here. My bad.

I voted for you, but no one could find you! Where have you been?

Lanie
11-13-2009, 05:22 PM
I voted for you, but no one could find you! Where have you been?

All across different boards, facebook, student teaching, working at the store, occasionally selling avon, lesson planning at home. Went on a trip to DC a few weeks ago. My bad. Sorry. Miss you. :)

Shannon
11-13-2009, 08:53 PM
All across different boards, facebook, student teaching, working at the store, occasionally selling avon, lesson planning at home. Went on a trip to DC a few weeks ago. My bad. Sorry. Miss you. :)

You don't really miss him. If you do, I have the # of a therapist in your area...

RobJohnson
11-14-2009, 01:38 AM
All across different boards, facebook, student teaching, working at the store, occasionally selling avon, lesson planning at home. Went on a trip to DC a few weeks ago. My bad. Sorry. Miss you. :)

It sounds like you have been very busy. Student teaching is alot of work & I forgive your absence from CU. :)

RobJohnson
11-14-2009, 01:39 AM
You don't really miss him. If you do, I have the # of a therapist in your area...

I'm sure you have the number on speed dial.

djones520
11-15-2009, 09:41 AM
Congrats Lurkalot and djones. I thought djones was already a mod here. My bad.

You're probably thinking about ConservativeCave.

Big Guy
11-15-2009, 11:50 AM
Congratulations or condolences, which ever fits. ;)

Lanie
11-15-2009, 01:41 PM
You're probably thinking about ConservativeCave.

I was thinking of asdf, who was already a mod at both places. My bad. Congrats again.