Page 4 of 8 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 31 to 40 of 78
  1. #31  
    Sonnabend
    Guest
    DJones and I dont see eye to eye on some things....but yeah, congrats.

    Just dont go Linda numbers on us all....:D
    Last edited by Sonnabend; 10-31-2009 at 08:31 PM.
    Reply With Quote  
     

  2. #32  
    eeeevil Sith Admin SarasotaRepub's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Sunny,FL
    Posts
    43,227
    Quote Originally Posted by PoliCon View Post
    Meh. Congratulating them on having to clean up the shit left here by trolls and spammers is kind idiotic if you ask me.

    Congrats Lurky. You get to be on shit patrol.
    What if I made you one too???
    May the FORCE be with you!
    Reply With Quote  
     

  3. #33  
    PORCUS MAXIMUS Rockntractor's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    oklahoma
    Posts
    42,290
    Quote Originally Posted by Sonnabend View Post
    DJones and I dont see eye to eye on some things....but yeah, congrats.

    Just dont go Linda numbers on us all....:D
    That avatar and title is classic!:D
    Reply With Quote  
     

  4. #34  
    PORCUS MAXIMUS Rockntractor's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    oklahoma
    Posts
    42,290
    Quote Originally Posted by SarasotaRepub View Post
    What if I made you one too???
    He'll scrape my hide and make chitterlings out of me!:eek:
    Reply With Quote  
     

  5. #35  
    CU's Tallest Midget! PoliCon's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Pittsburgh PA
    Posts
    25,328
    Quote Originally Posted by SarasotaRepub View Post
    What if I made you one too???
    You can't scare me :p
    Stand up for what is right, even if you have to stand alone.
    Reply With Quote  
     

  6. #36  
    eeeevil Sith Admin SarasotaRepub's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Sunny,FL
    Posts
    43,227
    Quote Originally Posted by PoliCon View Post
    You can't scare me :p
    MUAAHAHAHAHAHA!!:D
    May the FORCE be with you!
    Reply With Quote  
     

  7. #37  
    CU's Tallest Midget! PoliCon's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Pittsburgh PA
    Posts
    25,328
    Quote Originally Posted by Bubba Dawg View Post
    They do important work, IMHO.

    You add a lot to the discussion here.

    A lot of people work behind the scenes to make this place possible.

    I think it all matters. Again, IMHO. :)
    I'm not arguing that what they do doesn't matter - I'm just saying that it's a shitty job.
    Stand up for what is right, even if you have to stand alone.
    Reply With Quote  
     

  8. #38  
    PORCUS MAXIMUS Rockntractor's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    oklahoma
    Posts
    42,290
    Quote Originally Posted by PoliCon View Post
    I'm not arguing that what they do doesn't matter - I'm just saying that it's a shitty job.
    Come on Poli! How's about a hug.:D
    Reply With Quote  
     

  9. #39  
    CU's Tallest Midget! PoliCon's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Pittsburgh PA
    Posts
    25,328
    Quote Originally Posted by Rockntractor View Post
    Come on Poli! How's about a hug.:D
    Touch me and I'm making bacon.
    Stand up for what is right, even if you have to stand alone.
    Reply With Quote  
     

  10. #40  
    Administrator SaintLouieWoman's Avatar
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Sarasota Florida
    Posts
    40,624
    Congrats DJones. :D
    http://http://i145.photobucket.com/albums/r231/SarasotaRepub/83069bcc.png

    " To the world you are just one more person, but to a rescued pet, you are the world."

    "
    A Nation of Sheep Breeds a Government of Wolves!"

    GO CARDS

    Reply With Quote  
     

Bookmarks
Bookmarks
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •