Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 24 of 24
  1. #21  
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2,616
    Quote Originally Posted by linda22003 View Post
    Like the kids who confuse it with the Mercedes symbol.
    LOL! Yep.
    Olde-style, states' rights conservative. Ask if this concept confuses you.
    Reply With Quote  
     

  2. #22  
    LTC Member Odysseus's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    FT Belvoir, VA
    Posts
    15,638
    Quote Originally Posted by BadCat View Post
    Yup, just like in 1968...the pinnacle of the liberal lifestyle.
    Yep. Some things just go together like hippies and crabs.

    Quote Originally Posted by linda22003 View Post
    Like the kids who confuse it with the Mercedes symbol.
    Or the kids who wear Che T-shirts but know nothing about him. I'm surprised that swastikas haven't made a comeback.
    --Odysseus
    Sic Hacer Pace, Para Bellum.

    Before you can do things for people, you must be the kind of man who can get things done. But to get things done, you must love the doing, not the people!
    Reply With Quote  
     

  3. #23  
    Senior Member Eupher's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Mizz-uhr-ah
    Posts
    533
    Quote Originally Posted by Odysseus View Post
    Yep. Some things just go together like hippies and crabs.

    I'm surprised that swastikas haven't made a comeback.
    Hmmmm. I dunno.


    http://mysteriesoftheuniverse.poster...ing-a-comeback

    U.S. Army, Retired
    Reply With Quote  
     

  4. #24  
    Senior Ape Articulate_Ape's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    NJ, Exit Only
    Posts
    7,952
    Quote Originally Posted by Odysseus View Post
    Yep. Some things just go together like hippies and crabs.
    "Our president delivered his State of the Union message to Congress. That is one of the things his contract calls for -- to tell congress the condition of the country. This message, as I say, is to Congress. The rest of the people know the condition of the country, for they live in it, but Congress has no idea what is going on in America, so the president has to tell 'em." ~ Will Rogers
    Reply With Quote  
     

Bookmarks
Bookmarks
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •